Retourbeleid

 

Graag willen we je er graag op wijzen dat retouren altijd geld, tijd kosten en nooit gratis zijn. Bij welke webshop dan ook(de kosten zijn dan verstopt in de prijs). Overmatig retourneren is niet goed voor het milieu. Wij werken op lage marges en de verzending is niet in de prijs verstopt. Om onnodige retouren te voorkomen, kunt u ten alle tijden vragen stellen: via de mail, messenger of WhatsApp.

Wij adviseren tevens om Klarna niet als betaalmethode te kiezen. Klarna kost 1€ + 2% van het totale transactiebedrag. Wanneer u retourneert worden deze kosten niet terugbetaald.

 

 RETOURNEREN ABEEM ZENMILA.NL

  • Vermeld op de bijgeleverde pakbon wat we ermee moeten doen (ruilen, tegoedcode of geld terug) en voeg deze pakbon bij de producten die u terug wenst te sturen.

  • U kunt de bestelde artikelen retourneren, in de originele verpakking, zonder gebruikssporen. Zie de uitgebreide omschrijving in onze voorwaarden. De kosten en het verzendrisico van de retourzending zijn voor uw rekening.

  • Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen enkele dagen het restitutiebedrag op uw rekening gestort  via de door u bij de bestelling gekozen betaalmethode terug. 

Wij accepteren alleen retouren die binnen 14 dagen na ontvangst van uw zending retour zijn gemeld.

*Voeg altijd bij de retourzending de pakbon en zorg altijd dat je zending uw naam en adres en ordernummer bevat.

*Wij accepteren alleen retouren  die in nieuw staat zijn

 

AANVULLENDE VOORWAARDEN RETOURNEREN

  • Bij het retourneren van de artikelen retourneert u ook het eventueel ontvangen gratis artikel.

  • Wanneer het gratis ontvangen artikel niet meegezonden wordt, brengen we het artikel bedrag van het gratis artikel in mindering op het restitutiebedrag.

  • Wanneer u de bestelling boven 75€ plaatst, krijgt u gratis verzending maar wanneer u gedeeltelijk artikelen terug stuurt en de waarde van uw bestelling minder dan 75€ wordt, verrekenen we de verzendkosten alsnog.

  • Het artikel mag niet gedragen zijn.

  • Artikelen met (bijvoorbeeld) make up vlekken worden niet teruggenomen.

  • Beauty artikelen, lingerie en oorbellen worden in verband met hygiëne niet teruggenomen.

  • Indien u voor klarna achteraf betalen heeft gekozen brengen wij servicekosten in rekening om de kosten te dekken voor deze betaaloptie. Deze kosten worden niet terugbetaald bij retour. 

  • Terugzending van artikelen gebeurt voor uw rekening en verantwoording.

Uitzondering houdbare producten

Sommige producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

© 2022 - 2024 zenmila | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel